Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лист ГУ ДФС у Чернігівській області від 16.12.2016 №1176/Л/25-01-13-01-15

опубліковано 21 грудня 2016 о 11:27

Лист ГУ ДФС у Чернігівській області від 16.12.2016 №1176/Л/25-01-13-01-15

 Про розгляд листа

Головне управління ДФС у Чернігівській області, керуючись пп.14.1.172 п.14.1 ст.14, ст.191 та ст.52 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі –Кодекс), уважно розглянуло звернення щодо розміру податкової соціальної пільги у 2008 році, та в межах компетенції повідомляє.

Відповідно до статті 6 Закону України від 22.05.2003 року №889-IV «Про податок з доходів фізичних осіб» (в редакції, що діяла з 01.01.2008 року) (далі- Закон №889) та з урахуванням норм пункту 6.5 цієї статті платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного з джерел на території України від одного працедавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги, у розмірі, що дорівнює 50 відсоткам однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої законом на 1 січня звітного податкового року (пп.6.1.1 п.6.1 ст.6 Закону №889).

Тобто, Законом №889 визначено, що розмір податкової соціальної пільги залежить від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного податкового року.

Статтею 59 Закону України від 28.12.2007 року №107-VI «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» з 1 січня 2008 року мінімальну заробітну плату встановлено у розмірі 515 грн.

Отже, протягом 2008 року розмір звичайної податкової соціальної пільги становив 257,50 грн. (50% від 515 грн.) (пп.6.1.1 п.6.1 ст.6 Закону №889).

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пп. 14.1.172 п. 14.1 ст. 14 Кодексу податкова консультація - допомога контролюючого органу конкретному платнику податків стосовно практичного використання конкретної норми закону або нормативно-правового акта з питань адміністрування нарахування та сплати податків чи зборів, контроль за справлянням яких покладено на такий контролюючий орган.

При цьому, згідно із ст. 52 Кодексу за зверненням платників податків контролюючі органи безоплатно надають консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства. Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.