Державні податкові інспекції Чернігівщини долучилися до проведення Національного тижня безбар’єрності в рамках стратегії створення безбар’єрного простору в Україні.
Податківці забезпечують безбар’єрний підхід в отриманні послуг для всіх категорій платників. З цією метою працюють мобільні пункти обслуговування платників, які здійснюють виїзди до громад.
На цьому тижні працівники Ніжинської ДПІ завітали до Носівської громади, щоб забезпечити можливість зручно, доступно та з повагою до потреб отримати необхідні послуги. Мешканці громади активно використали надану можливість: подали заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та отримання відомостей з Реєстру, з’ясували питання з плати за землю та нерухомість.
Безбар’єрність у податкових органах у значній мірі забезпечує використання електронних сервісів ДПС. Податківці на практиці пояснили переваги електронного спілкування. Продемонстрували платникам можливості Електронного кабінету, мобільного застосунку «Моя податкова», ознайомили з роботою вебпорталу ДПС та вебсайту Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, адаптованими для людей із порушенням зору.
Значна увага приділена доступності приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Обслуговування їх здійснюється позачергово та у супроводі модератора ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг.
Безбар’єрність дає змогу поставити у центр уваги людину з усіма її потребами! Це шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків.