За січень 2021 року до Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 69 письмових звернення громадян, з них 68 заяв та 1 скарга.
За засобом надходження 58 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет – 10 звернень та через інші органи влади - 1 звернення.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (64 звернення).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (29 звернень), реєстрації і обліку платників податків (24 звернення), інформування про ухилення від сплати податків (4 звернення), проведення контрольно - перевірочних заходів (2 звернення), пільг щодо сплати податків і зборів (1 звернення), інших питань, що належать до компетенції податкових органів (4 звернення). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
Скаргу щодо недоліків в роботі посадових осіб Головного управління ДПС в області своєчасно розглянуто та задоволено за результатами проведення платником податків запропонованої звірки з наданням відповідних документів.
Протягом січня 2021 року колективних, повторних та масових звернень не надходило.
У зв’язку з триваючим в Україні карантином, з метою запобігання поширення вірусу COVID-19, Головне управління ДПС у Чернігівській області протягом січня 2021 року особистий прийом громадян не проводився.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.