За січень – жовтень 2021 року до Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 317 звернень громадян, з них 302 заяви, 1 пропозиція та 14 скарг.
За надходженням 247 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 46 звернень - засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та через інші органи влади - 24 звернення.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (263 звернення).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (91 звернення), реєстрації і обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (74 звернення), інформування про ухилення від сплати податків (29 звернень), проведення контрольно - перевірочних заходів (58 звернень), єдиного соціального внеску (18 звернень), виконання судових рішень (3 звернення), пільг щодо сплати податків і зборів (3 звернення), розстрочення (відстрочення), а також списання безнадійного податкового боргу (2 звернення), податку на доходи фізичних осіб (2 звернення), питань, що належать до компетенції податкових органів (17 звернень), податкової звітності (3 звернення), консультації з питань податкового законодавства (1 звернення), а також реалізації прав і свобод громадян (13 звернень), діяльності центральних органів виконавчої влади (2 звернення), соціального захисту населення (1 звернення ). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
З початку року надійшло 14 скарг (13 скарг за змістом – заяви, 1 скарга – на дії та бездіяльність посадових осіб), 7 колективних звернень, 10 повторних звернень та 8 неодноразових звернень, які своєчасно розглянуто та на які надано відповіді.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області протягом січня – жовтня 2021 року проведено 12 особистих прийомів громадян, за результатами громадянам надані відповідні роз’яснення.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.