Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні ДПС у Чернігівській області за січень – жовтень 2021 року

опубліковано 04 листопада 2021 о 08:58

За січень – жовтень 2021 року до  Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 317 звернень громадян, з них 302 заяви, 1 пропозиція та 14 скарг.

За надходженням 247 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 46 звернень - засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та через інші органи влади  -  24 звернення.

Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (263 звернення).

За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (91 звернення), реєстрації і обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (74 звернення), інформування про ухилення від сплати податків (29 звернень), проведення контрольно - перевірочних заходів (58 звернень), єдиного соціального внеску (18 звернень), виконання судових рішень (3 звернення), пільг щодо сплати податків і зборів (3 звернення), розстрочення (відстрочення), а також списання безнадійного податкового боргу (2 звернення), податку на доходи фізичних осіб (2 звернення), питань, що належать до компетенції податкових органів (17 звернень), податкової звітності (3 звернення), консультації з питань податкового законодавства (1 звернення), а також реалізації прав і свобод громадян (13 звернень), діяльності центральних органів виконавчої влади (2 звернення), соціального захисту населення (1 звернення ). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.

З початку року надійшло 14 скарг (13 скарг за змістом – заяви, 1 скарга  – на дії та бездіяльність посадових осіб), 7 колективних звернень, 10 повторних звернень та 8 неодноразових звернень, які своєчасно розглянуто та на які  надано відповіді.

Головним управлінням ДПС у Чернігівській області протягом січня – жовтня 2021 року проведено 12 особистих прийомів громадян, за результатами громадянам надані відповідні роз’яснення.

Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються  відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.