За січень – грудень 2021 року до Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 375 звернень громадян, з них 360 заяв, 1 пропозиція та 14 скарг.
За надходженням 291 звернення надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 57 звернень - засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та через інші органи влади - 27 звернень.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (312 звернень).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (103 звернення), реєстрації і обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (95 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (29 звернень), проведення контрольно - перевірочних заходів (67 звернень), єдиного соціального внеску (21 звернення), виконання судових рішень (3 звернення), пільг щодо сплати податків і зборів (3 звернення), розстрочення (відстрочення), а також списання безнадійного податкового боргу (2 звернення), податку на доходи фізичних осіб (2 звернення), питань, що належать до компетенції податкових органів (22 звернення), податкової звітності (3 звернення), консультації з питань податкового законодавства (8 звернень), а також реалізації прав і свобод громадян (13 звернень), діяльності центральних органів виконавчої влади (2 звернення), соціального захисту населення (1 звернення ), екології та природних ресурсів (1 звернення). Відповіді на звернення надані у встановлені законодавством терміни.
З початку року надійшло 14 скарг (13 скарг за змістом – заяви, 1 скарга – на дії та бездіяльність посадових осіб), 8 колективних звернень, 12 повторних звернень, 12 неодноразових звернень та 6 дублетних звернень, які своєчасно розглянуто та на які надано відповіді.
Керівництвом Головного управління ДПС у Чернігівській області протягом січня – грудня 2021 року проведено 18 особистих прийомів громадян, за результатами яких заявникам надані відповідні роз’яснення.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.