За січень - лютий 2021 року до Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 104 звернення громадян, з них 102 заяви, 1 пропозиція та 1 скарга.
За засобом надходження 89 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет – 14 звернень та через інші органи влади - 1 звернення.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (88 звернень).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (32 звернення), реєстрації і обліку платників податків (24 звернення), інформування про ухилення від сплати податків (6 звернень), проведення контрольно - перевірочних заходів (9 звернень), пільг щодо сплати податків і зборів (1 звернення), реєстраційних номерів облікових карток платників податків (15 звернень), інших питань, що належать до компетенції податкових органів (17 звернень). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
З початку року надійшла 1 скарга, 1 колективне звернення, 1 повторне звернення та 1 неодноразове звернення, які своєчасно розглянуто та на які надано відповіді.
У зв’язку з триваючим в Україні карантином, з метою запобігання поширенню вірусу COVID-19, керівництвом Головного управління ДПС у Чернігівській області протягом січня – лютого 2021 року особистий прийом громадян не проводився.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.