За січень – березень 2021 року до Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 118 звернень громадян, з них 112 заяв, 1 пропозиція та 5 скарг.
За надходженням 99 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 17 звернень засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та через інші органи влади - 2 звернення.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (100 звернень).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (34 звернення), реєстрації і обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (40 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (14 звернень), проведення контрольно - перевірочних заходів ( 9 звернень), пільг щодо сплати податків і зборів (1 звернення), інших питань, що належать до компетенції податкових органів (14 звернень). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
З початку року надійшло 5 скарг (за змістом – заяви), 3 колективних звернення, 2 повторних звернення та 4 неодноразових звернення, які своєчасно розглянуто та на які надано відповіді.
У зв’язку з триваючим в Україні карантином, з метою запобігання поширенню вірусу COVID-19, керівництвом Головного управління ДПС у Чернігівській області протягом січня – березня 2021 року проведено всього 1 особистий прийом громадян, за результатами якого платнику податків надано відповідне роз’яснення.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.