За січень – квітень 2021 року до Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 141 звернення громадян, з них 134 заяви, 1 пропозиція та 6 скарг.
За надходженням 117 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 22 звернення - засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та через інші органи влади - 2 звернення.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (119 звернень).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (39 звернень), реєстрації і обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (47 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (16 звернень), проведення контрольно - перевірочних заходів (13 звернень), пільг щодо сплати податків і зборів (1 звернення), інших питань, що належать до компетенції податкових органів (25 звернень). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
З початку року надійшло 6 скарг (за змістом – заяви), 4 колективних звернення, 4 повторних звернення та 4 неодноразових звернення, які своєчасно розглянуто та на які надано відповіді.
У зв’язку з триваючим в Україні карантином, з метою запобігання поширенню вірусу COVID-19, керівництвом Головного управління ДПС у Чернігівській області протягом січня – квітня 2021 року проведено всього 1 особистий прийом громадян, за результатами якого платнику податків надано відповідне роз’яснення.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.