За січень – вересень 2021 року до Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 287 звернень громадян, з них 274 заяви, 1 пропозиція та 12 скарг.
За надходженням 226 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 40 звернень - засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та через інші органи влади - 21 звернення.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (238 звернень).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (85 звернень), реєстрації і обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (70 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (26 звернень), проведення контрольно - перевірочних заходів (46 звернень), єдиного соціального внеску (17 звернень), виконання судових рішень (3 звернення), пільг щодо сплати податків і зборів (3 звернення), розстрочення (відстрочення), а також списання безнадійного податкового боргу (2 звернення), податку на доходи фізичних осіб (2 звернення), питань, що належать до компетенції податкових органів (15 звернень), податкової звітності (3 звернення), консультації з питань податкового законодавства (1 звернення), а також реалізації прав і свобод громадян (11 звернень), діяльності центральних органів виконавчої влади (2 звернення), соціального захисту населення (1 звернення ). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
З початку року надійшло 12 скарг (11 скарг за змістом – заяви, 1 скарга – на дії та бездіяльність посадових осіб), 7 колективних звернень, 9 повторних звернень та 8 неодноразових звернень, які своєчасно розглянуто та на які надано відповіді.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області протягом січня – вересня 2021 року проведено 11 особистих прийомів громадян, за результатами громадянам надані відповідні роз’яснення.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.