За січень – листопад 2021 року до Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 339 звернень громадян, з них 324 заяв, 1 пропозиція та 14 скарг.
За надходженням 262 звернення надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 50 звернень - засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та через інші органи влади - 27 звернень.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (279 звернень).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (97 звернень), реєстрації і обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (77 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (29 звернень), проведення контрольно - перевірочних заходів (63 звернення), єдиного соціального внеску (19 звернень), виконання судових рішень (3 звернення), пільг щодо сплати податків і зборів (3 звернення), розстрочення (відстрочення), а також списання безнадійного податкового боргу (2 звернення), податку на доходи фізичних осіб (2 звернення), питань, що належать до компетенції податкових органів (21 звернення), податкової звітності (3 звернення), податку на доходи фізичних осіб (1 звернення), консультації з питань податкового законодавства (2 звернення), а також реалізації прав і свобод громадян (13 звернень), діяльності центральних органів виконавчої влади (2 звернення), соціального захисту населення (1 звернення ), екології та природних ресурсів (1 звернення). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
З початку року надійшло 14 скарг (13 скарг за змістом – заяви, 1 скарга – на дії та бездіяльність посадових осіб), 8 колективних звернень, 11 повторних звернень, 9 неодноразових звернень та 5 дублетних звернень, які своєчасно розглянуто та на які надано відповіді.
Керівництвом Головного управління ДПС у Чернігівській області протягом січня – листопада 2021 року проведено 14 особистих прийомів громадян, за результатами яких заявникам надані відповідні роз’яснення.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.