До Головного управління ДПС у Чернігівській області за січень – серпень 2021 року надійшло 265 звернень громадян, з них 252 заяви, 1 пропозиція та 12 скарг.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (216 звернень).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (82 звернення), реєстрації і обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (60 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (23 звернення), проведення контрольно - перевірочних заходів (41 звернення), єдиного соціального внеску (17 звернень), виконання судових рішень (3 звернення), пільг щодо сплати податків і зборів (3 звернення), розстрочення (відстрочення), а також списання безнадійного податкового боргу (2 звернення), податку на доходи фізичних осіб (2 звернення), питань, що належать до компетенції податкових органів (15 звернень), податкової звітності (2 звернення), консультації з питань податкового законодавства (1 звернення), а також реалізації прав і свобод громадян (11 звернень), діяльності центральних органів виконавчої влади (2 звернення), соціального захисту населення (1 звернення ).
Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області протягом січня – серпня 2021 року проведено 5 особистих прийомів громадян, за результатами громадянам надані відповідні роз’яснення.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»