Для отримання кваліфікованого електронного підпису(КЕП) фізичній особі необхідно звернутися до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів та подати заповнену реєстраційну заяву вказавши паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також мати з’ємний носії -флешку.
Безкоштовно отримати кваліфікований електронний підпис можна звернувшись до пунктів реєстрації Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД Державної податкової служби; АЦС Міністерства внутрішніх справ України або відділення Приватбанку. Інші надавачі оформлюють електронний підпис за власними тарифами. Строк дії кваліфікованого електронного підпису становить 1-2 роки.
Крім того електронний цифровий підпис особа може отримати, або продовжити термін дії, і не відвідуючи акредитованого центру сертифікації ключів.
Зокрема, якщо особа клієнт ПриватБанку, вона може безкоштовно отримати електронний ключ в онлайн режимі, їй не обов'язково мати рахунок як ФОП, достатньо мати особистий рахунок як фіз.особи. Даними КЕП Приватбанку можна підписувати електронну звітність, документи, використовувати їх в усіх державних сервісах, підписувати платежі в інтернет-банкінгу та отримувати інші електронні послуги.
Для отримання електронного ключа особі необхідно ввійти в персональний кабінет в Приват24, вибрати розділ «Всі послуги» - «Бізнес» - Електронний цифровий підпис – та виберати «Завантажити сертифікат», підтвердити свої дані, придумайти пароль і скачайти ключ. Якщо в особи є рахунок ФОП, в акаунті для бізнесу в налаштуваннях підприємства вибрати пункт меню «Ключі КЕП». Термін дії КЕП ПриватБанку - 1 рік.
Щоб продовжити використання КЕП можна поновити строк дії онлайн через веб-сайт відповідного акредитованого центру сертифікації ключів.