Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Працівники Ічнянської ДПІ щодо отримання кваліфікованого електронного цифрового підпису

опубліковано 23 вересня 2021 о 08:01

Для отримання кваліфікованого електронного підпису(КЕП) фізичній особі необхідно звернутися до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів та подати заповнену реєстраційну заяву вказавши паспортні дані та  реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також мати з’ємний носії -флешку.

Безкоштовно отримати кваліфікований електронний підпис можна звернувшись до пунктів реєстрації Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД Державної податкової служби; АЦС Міністерства внутрішніх справ України або відділення Приватбанку. Інші надавачі оформлюють електронний підпис за власними тарифами. Строк дії кваліфікованого електронного підпису становить 1-2 роки.

Крім того  електронний цифровий підпис особа може отримати, або продовжити термін дії, і не відвідуючи акредитованого центру сертифікації ключів.

Зокрема, якщо особа клієнт ПриватБанку, вона може безкоштовно отримати електронний ключ в онлайн режимі, їй не обов'язково мати рахунок як ФОП, достатньо мати особистий рахунок як фіз.особи. Даними КЕП Приватбанку можна підписувати електронну звітність, документи, використовувати їх в усіх державних сервісах, підписувати платежі в інтернет-банкінгу та отримувати інші електронні послуги.

Для отримання електронного ключа особі необхідно ввійти в  персональний кабінет в Приват24, вибрати розділ «Всі послуги» - «Бізнес» - Електронний цифровий підпис – та виберати «Завантажити сертифікат», підтвердити свої дані, придумайти пароль і скачайти ключ. Якщо в особи є рахунок ФОП, в акаунті для бізнесу в налаштуваннях підприємства вибрати пункт меню «Ключі КЕП». Термін дії КЕП ПриватБанку - 1 рік.

Щоб продовжити використання КЕП можна  поновити строк дії онлайн через веб-сайт відповідного акредитованого центру сертифікації ключів.