Днями у Ічнянській ДПІ для платників податків відбувся тренінг на тему «Податкові сервіси ДПС України. Електронний кабінет платника».
Державний інспектор Ічнянської ДПІ пояснив присутнім на тренінгу, щодо переваг використання Електронного кабінету, особливо в період карантину.
На практиці було продемонструвао, як користуватися Електронним сервісом, як реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line.
Електронний кабінет платника має дві функціональних частини: відкриту, яка є загальнодоступною та приватну. Вхід до відкритої частини надається усім користувачам без винятку та дозволяє переглянути довідкову інформацію, новини, податковий календар та інформацію з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними. Для можливості користування приватною частиною «Електронного кабінету» платнику податків необхідно отримати особистий ключ електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів ДПС України.
За допомогою Електронного кабінету платник податків має змогу підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата податковий борг, штрафні (фінансові санкції), пеня, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету, здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем, здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги.
Електронним кабінетом користуватись можуть не тільки юридичні особи та фізичні особи – підприємці, але й будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, замовляти та отримувати довідки.
Всім присутнім на зустрічах пропонується підписатись на офіційні сторінки ДПС України та Головного управління ДПС у Чернігівській області у мережі Facebook з метою всебічної поінформованості з актуальними питаннями податкового законодавства та діяльності податкової служби.