Фахівцями Чернігівської ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області проведено зустріч-навчання для платників податків, на якій покроково розглядався механізм подачі звітності через електронний кабінет платника.
У практичній частині заходу платники отримували відповіді на запитання та допомогу, а саме: увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій частині Електронного кабінету створено розділ «Допомога».
Акцентувалась увага на перевагах використання, які передбачають, що подана в електронному вигляді звітність надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань, уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності; підтвердження доставки звітності; мінімальна затрата часу на заповнення звітності; подання звітності з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет; гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок; постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві; автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.
Для подання звітності в електронній формі у режимі реального часу (on-line) та використання сервісу автоматичного заповнення на основі даних ДПС необхідно отримати електронний цифровий підпис, який видається Акредитованим центром сертифікації ключів (АЦСК) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС та іншими АЦСК, з переліком яких можна ознайомитися у відкритій частині «Електронного кабінету».
Також наголошувалось на можливостях «Електронного кабінету», який передбачає часткове автоматичне заповнення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.
Старший державний інспектор відділу електронних сервісів Марія Марінець додатково розповіла про особливості реєстрації програмного РРО за допомогою Електронного кабінету.