Щодо надання адмінпослуг у Талалаївській ДПІ
опубліковано 10 квітня 2023 о 16:45

Начальниця Талалаївської Людмила Сердюк під час зустрічі роз’яснила платникам, що відповідно до п.70.5 ст.70 розділу II Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755- VI із змінами та доповненнями та розділ III Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 року № 822 для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків використовуються дані документа, що посвідчує особу.
Для отримання картки фізичної особи – платника податків з Державного реєстру фізична особа звертається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь якого контролюючого органу у разі, якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання, подає документ, що посвідчує особу, та заяву за формою № 5ДР.