Працівниками Носівської ДПІ проводиться активна робота щодо надання консультацій та роз’яснень платникам податків про можливість використання сервісу ДПС - Електронний кабінет.
Нещодавно у Центрі обслуговування платників Носівської ДПІ відбувся черговий тренінг з питань практичного користування даним електронним сервісом.
Як зазначив начальник Носівської ДПІ Олександр Адаменко, одним із найбільш популярних електронних сервісів ДПС України, який з кожним днем набирає все більшої популярності серед платників податків, є Електронний кабінет.
Посадовець розповів учасникам заходу про порядок роботи Електронного кабінету та переваги використання електронних сервісів.
Нагадав, що сервіс знаходиться у відкритому доступі, його легко знайти за допомогою пошукових систем, задавши запит «Електронний кабінет ДПС», або перейти за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/.
Фахівець звернув увагу присутніх на функціональність та простоту його використання.
При проведенні заходу більш детально було розглянуто питання листування з контролюючими органами через Електронний кабінет.
Олександр Адаменко повідомив, що для надсилання листів (запитів, звернень тощо) в електронному вигляді до контролюючого органу платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua ).
Для цього необхідно:
крок 1 - увійти до приватної частини Електронного кабінету;
крок 2 - у меню «Листування з ДПС» обрати регіон, район;
крок 3 - обрати тип, тематику;
крок 4 - зазначити короткий зміст, прикріпити файл (формат pdf до 5 МБ), зберегти;
крок 5 - підписати, відправити.
Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в контролюючому органі можна переглянути у режимі «Вхідні/Вихідні документи».
Крім того присутнім було нагадано, що презентаційні матеріали щодо надсилання листів в електронному вигляді до органу ДПС в Електронному
кабінеті можна переглянути за посиланням https://tax.gov.ua/data/files/303899.pdf
Олександр Адаменко зазначив, що основними перевагами використання електронних сервісів ДПС України є економія робочого часу платника податків, відсутність необхідності придбавати бланки звітних документів, уникнення черг, оновлення версій документів звітності, оперативність обробки отриманої інформації, підтвердження подання звітності, постійне оновлення програмного забезпечення, автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.
Крім того, засобами Електронного кабінету фізичні особи мають змогу сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок, скориставшись QR-кодом або однією з платіжних систем у меню «Стан розрахунків з бюджетом».
Наприкінці тренінгу Олександр Адаменко нагадав, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.