Нещодавно у Бахмацькій ДПІ Головного управління ДПС у Чернігіівській області було проведено тренінг працівниками Бахмацької ДПІ для платників податків щодо особливостей використання електронних сервісів ДПС.
Під час заходу податківці проінформували, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». У разі бажання або відмови отримувати документ через Електронний кабінет платника необхідно подати відповідну заяву.
Алгоритм подання Заяви про бажання/відмови отримувати документ через Електронний кабінет наступний: здійснити вхід до приватної частини кабінету та, скориставшись режимом «Введення звітності», обрати форму заяви F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет; створити заяву та заповнити її (вказати електрону адресу, реєстраційні дані платника заповнюються автоматично); перевірити, зберегти, підписати та відправити заяву до контролюючого органу.
Податківці зауважили, що від електронного листування з податковою можна відмовитися і повернутися до «паперової» форми взаємодії.
Також зазначено, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Наприкінці заходу, начальник інспекції Олексій Батьківський зауважив, що під час воєнного стану для платників податків особливо актуальною є можливість електронного листування з ДПС через Електронний кабінет платника. Це суттєво підвищує ефективність документообігу з обох сторін та заощаджує час.