Працівники Центру обслуговування платників Ніжинської ДПІ щоденно проводять роз’яснювальну роботу з суб’єктами господарювання щодо функціонування електронних сервісів ДПС, зокрема про мобільний застосунок «Моя податкова».
Мобільний застосунок надає можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та декларації, сплачувати податки. Його можна завантажити на телефони як на платформі Android, так і iOS.
У ньому присутні такі розділи:
«Мої дані» - можна отримати інформацію про: адресу реєстрації та фактичне місце проживання, об’єкти оподаткування, обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР), стан розрахунків з бюджетом;
«Послуги» - направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів; подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка);
«Повідомлення» - доступні: квитанції; відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків; інформація з ДРФО про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору; листи контролюючого органу.
Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – ДіяПідпис, SmartID тощо.
У листопаді цього року мобільний застосунок оновлено та доповнено новими сервісами відповідно до потреб платників податків, зокрема це подання Облікової картки фізичної особи - платника податків (1 ДР) та Заяви на внесення змін до ДРФО (5 ДР), подання Заяви до Реєстру волонтерів, можливість сплатити податки з використанням платіжних систем.
Фахівцями Ніжинської ДПІ під час проведення індивідуальних консультацій з платниками податків надається практична допомога в оволодінні навичками користування мобільного застосунку «Моя податкова».