В умовах сьогодення, у зв’язку з дією воєнного стану в Україні, сервісне обслуговування та надання адміністративних послуг платникам податків, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється територіальними органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.
Питання надання послуг в електронному вигляді за допомогою електронних сервісів ДПС є особливо актуальним.
Платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з податковими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України « Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Для надсилання листів, запитів, звернень в електронному вигляді платник може скористатися меню « Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету.
Для здійснення електронного документообігу, платник податків повинен подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма F/J1391602) через режим «Введення звітності». У формі заяви в обов’язковому порядку вказати електронну адресу.