Чернігівська ДПІ, нагадує, що відповідно до Порядку доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів, затвердженому рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України від 30.11.99 № 11 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07.03.2000 року за № 133/4354, за відсутності в експлуатаційній документації відомостей про термін служби він становить 7 років з моменту введення в експлуатацію, але не більше 9 років від дати випуску.
Тобто, згідно п. 4 «Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 року № 547, скасування реєстрації РРО здійснюється в разі закінчення визначених чинним законодавством строків їх експлуатації.
Для проведення скасування РРО, суб’єкту господарювання, необхідно подати до контролюючого органу в електронній формі заяву на скасування реєстрації РРО за формою N 4-РРО. У разі ненадання платником податків, відповідної заявки, реєстрацію РРО буде скасовано у примусовому порядку.
Нагадуємо, Державна податкова служба України в умовах воєнного часу продовжує роботу із вдосконалення функціоналу безоплатного ПРРО, створюючи бізнесу зручні умови для виконання вимог щодо фіскалізації розрахункових операцій. Детальніше: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/699398.html.