Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Носівська ДПІ: Відбувся тренінг з питань застосування податкових сервісів ДПС

опубліковано 15 травня 2024 о 08:54

Днями у Носівській ДПІ відбувся черговий тренінг за участі начальника Носівської ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області Олександра Адаменка та суб’єктів господарювання .

Під час заходу Олександр Адаменко ознайомив присутніх з окремими можливостями застосування податкових сервісів ДПС та надав практичну допомогу.

Повідомлено, що в IKC «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс, з використанням якого платники податків мають можливість отримання підтверджуючого документу щодо стану розрахунків платника  з бюджетом та фондами соціального та песійного забезпечення (далі – Витяг).

У ході заходу посадовець поінформував, що з 1 травня 2024 року є можливість отримати Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за даними органів ДПС:

- за будь-який рік, поточний рік та минулі роки окремо;

- з розрахунком пені на суму наявного податкового боргу на день звернення платника;

- з підписом/без підпису посадової особи контролюючого органу.

При цьому слід пам’ятати, що Витяг формується за період вибраний платником при створенні запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення запиту до органів ДПС. 

Керівник ДПІ акцентував увагу на зручності даного сервісу, а саме доступ  в Електронному кабінеті  до показників інтегрованих карток дозволяє платнику безперешкодно у дистанційному режим знайомитися з інформацією щодо повноти та своєчасності розрахунків з бюджетами та фондами, а також проводити звірення відповідності даних бухгалтерського обліку платника та даних органу ДПС. Наглядно продемонстровано як платник має можливість надіслати запит про отримання  витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та песійного забезпечення за даними органів ДПС форми F/J1300207 через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету. В подальшому відповідь на запит платнику надсилається через Електронний кабінет (автоматично) у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою F/J1400207.

Наприкінці заходу Олександр Адаменко нагадав про при формуванні платіжного документу на перерахування коштів до бюджетів та фондів, надзвичайно важливим є коректність заповнення реквізиту «Фактичний платник» та реквізиту «Призначення платежу», так як в разі некоректного заповнення даних реквізитів сплачена сума буде обліковуватися як не з’ясована, а в ІКП може виникнути податковий борг, на який у свою чергу в подальшому у відповідності до чинного законодавства нараховуються пеня та штрафні санкції за несвоєчасну сплату.      

Детально ознайомитись з інформацією як отримати Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за даними органів ДПС можна за посиланням:

https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/splata-podatkiv-ta-edinogo-vnesku--povernennya-platejiv-z-byudjetu/stan-rozrahunkiv-platnikiv-z-byudjetom-ta-fondami/oderjannya-platnikami-dokumentu-schodo-stanu-rozrahunkiv-platnikiv-z-byudj/videouroki/11025.html .

Комунікація та зворотній зв’язок між представниками бізнесу та податковою буде продовжуватися і надалі.