Днями старший державний інспектор Бахмацької державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Чернігівській області Валентина Дейнека провела телефонну «гарячу лінію» для платників податків на тему декларування доходів громадян та наявних переваг електронного листування з ДПС.
Під час спілкування податківиця поінформувала, що статтею 42 Податкового кодексу України передбачено можливість прийняття рішення платником податків щодо листування з податковою службою через Електронний кабінет, шляхом подачі заяви в паперовому вигляді чи в електронному вигляді, за наступними формами:
- (форма f/j1391602) – заява-бажання отримувати документ через Електронний кабінет;
- (форма f/j1391702) – заява-відмова отримувати документ через Електронний кабінет.
Під час проведення “гарячої лінії” вона відповіла на питання - як правильно заповнити податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2023 рік з метою отримання податкової знижки.
Також Валентина Дейнека проінформувала які документи необхідні платникам для подання декларації та як розрахувати податкову знижку.
До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями договорів за їх наявності в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги).
«Декларація подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року. Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься», - зазначила Валентина Дейнека.