Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про отримання послуг та сервісів ДПС в online режимі на робочій зустрічі у Корюківській ДПІ

опубліковано 06 лютого 2025 о 16:07

Днями у Корюківській ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області відбулась чергова зустріч з платниками податків, яку проводив начальник ДПІ Віталій Шумський. У ході зустрічі були обговорені питання альтернативних шляхів отримання послуг та сервісів,  зокрема користування сервісами та послугами ДПС через Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова».

Так, сервіси для громадян об'єднані в окремий Е-кабінет для громадян, який крім доступу до реєстраційних даних та даних про об'єкти оподаткування, сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов'язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, дає можливість подання Облікової картки фізичної особи - платника податків (ф. 1-ДР) та заяви на внесення змін до ДРФО (ф. 5-ДР), направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів тощо.

Мобільний застосунок «Моя податкова», який впроваджено на цифрових платформах і OS та Android, також забезпечує можливість подання Облікової картки фізичної особи - платника податків (ф. 1-ДР) та заяви на внесення змін до ДРФО (ф. 5-ДР) та отримання інших податкових сервісів громадянами.

З використанням Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова» фізичним особам надана можливість сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок, скориставшись однією із запропонованих платіжних систем, з використанням QR-коду або спрощеним методом сплати (Apple Рау, Google Рау).

Віталій Шумський наголосив, що для інформаційної підтримки та допомоги платникам при користуванні Електронним кабінетом у відкритій та приватній частинах Електронного кабінету в меню «Допомога» (https://cabinet.tax.gov.ua/help/ ) розміщено інструкцію користувача.

Платники отримали відповіді на питання та була надана практична допомога з використання можливостей Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова».