Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Ніжинська ДПІ : як подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет

опубліковано 06 травня 2025 о 16:01

Ніжинська ДПІ нагадує, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом – електронний чи паперовий.

Листування контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронній формі здійснюється з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" через Електронний кабінет.

При обранні  взаємодії з контролюючим органом в електронній формі необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет ( далі Заява).

Для подання заяви необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету. Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Наступним кроком є обрання режиму «Введення звітності». У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити. Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.

 У формі заяви необхідно вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично. Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши Перевірити. Після успішного заповнення Зберегти заяву та  підписати документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису та відправити підписану заяву.

Через певний час користувач отримує: Відповідь № 1 ( Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь № 2 (Квитанція № 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа).

Під час  зустрічей з відвідувачами податківці Ніжинської ДПІ роз’яснюють переваги користування електронними сервісами та надають    практичну допомогу щодо подання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.