Державна податкова служба України постійно працює на удосконалення своїх методів роботи. Не стоять осторонь з цього питання й працівники Новгород - Сіверської ДПІ , які створюють максимально комфортне середовище для всіх платників податків .
Безбар’єрність в роботі центрів обслуговування платників Новгород-Сіверської ДПІ – це:
-доступність приміщень для людей з особливими потребами : при облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг;
- безперебійний доступ до онлайн-сервісів ДПС;
- уважне та ввічливе ставлення до кожного відвідувача: обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп здійснюється позачергово. Таких платників супроводжує модератор протягом всіх етапів отримання послуг.
Всі працівники ДПІ роблять свій внесок у створення безбар’єрного простору для платників податків.