Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Ніжинська ДПІ: обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг - від понеділка до суботи

опубліковано 15 грудня 2025 о 14:37

Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.

За період з 01.12.2025 по 05.12.2025  до Ніжинської  державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Чернігівській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 368  платників податків     – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Ніжинської  територіальної громади та з інших регіонів України.

Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Їх отримали 194 фізичних осіб, надано 33 послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

Сформовано та видано 63 витяги з реєстру платників єдиного податку, 1 витяг з реєстру платників податку на додану вартість, зареєстровано 3 реєстратора  розрахункових операцій, 26 програмних реєстраторів розрахункових операцій, 7  книг обліку розрахункових операцій та 6 розрахункових книжок.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 78 відомостей.

Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Ніжинської  ДПІ, але при цьому в ЦОП Ніжинської  ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 20 платників податків до подачі звітності та заяв в електронному вигляді, в тому числі  14 фізичних осіб – підприємців та 6 громадян.

На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції,   взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. За тиждень опрацьовано 17 звернень для погодження довідки-розрахунку.

В Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.

 ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони. «Моя податкова» - простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.