Центрами обслуговування платників Менського управління надається широкий спектр безкоштовних послуг для своїх відвідувачів. Серед них приймання податкової звітності, видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, тощо.
Для зручності відвідувача існує система Wi-Fi. У залах очікування забезпечено трансляцію актуальної інформації на ТV моніторах. За інформацією сектору податкових сервісів протягом січня-грудня 2019 року Менським управлінням надано 21096 адміністративних послуг.
За цей час було видано 8348 карток платника податків, 8249 довідок про відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, зареєстровано 696 книги обліку доходів і витрат, 202 реєстраторів розрахункових операцій, 847 книг обліку розрахункових операцій та 167 реєстрацій розрахункових книжок, видано 752 витягів з реєстру платників єдиного податку. З початку року послуги з перереєстрації, анулювання реєстрації платників єдиного податку, внесення змін до реєстру “спрощенців” отримали 711 платників.
У Центрах розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування.
Режим роботи центрів спрямований на забезпечення якісного та вчасного надання послуг платникам: з понеділка по четвер з 9.00 год. до 18.15 год., в п’ятницю – з 9.00 до 17.00 год., обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.