Сосницька ДПІ ГУ ДПС у Чернігівській області повідомляє, що 14.06.2021 року на базі Сосницької районної філії Чернігівського обласного центру зайнятості відбувся семінар з новоствореними суб’єктами господарювання на тему «Про послуги служби зайнятості для новостворених роботодавців, в тому числі при працевлаштуванні інвалідів та електронна подача звітності» у якому узяв участь начальник Сосницької ДПІ Юрій Чехменко.
Семінар проведений з метою висвітлення питань щодо додаткових гарантій у сприянні працевлаштуванню учасників бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, обов’язки новостворених ПОУ у сфері реалізації державної політики зайнятості населення та нових механізмів соціального захисту населення від безробіття; забезпечення своєчасності та повноти подання роботодавцями центру зайнятості інформації про наявність вакансій; інформування ДПС про прийнятих працівників та відповідальність за неподання; упередження порушень трудового законодавства та легалізація виплати заробітної плати; умови отримання компенсації ЄСВ при створенні нових робочих місць; переваги подачі електронної звітності та користування електронними сервісами.
Начальник Сосницької ДПІ Юрій Чехменко у своєму виступі висвітлив питання щодо можливості платників податків здійснити реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності за допомогою електронних сервісів. Зокрема, подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування та/або запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку можливо через приватну частину Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису отриманого в будь-якому АЦСК.
Платники податків, які подають звітність в електронній формі та пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій частині Електронного кабінету створено розділ «Допомога».
Окрім того, було зазначено переваги при користуванні сервісом «ЕКП», зокрема: вся звітність подана в електронному вигляді надійно зашифрована, захищена від несанкціонованого доступу; при подачі звітності відбувається перевірка на наявність арифметичних помилок; скористатися сервісом можна в будь-якому місці з доступом до мережі Інтернет та в будь-який час зручний для платників; відбувається постійне оновлення версій документів звітності, згідно зі змінами в чинному законодавстві та ін.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»