Працівники Менської ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області постійно надають консультації та роз’яснення платникам стосовно подання звітності в електронному вигляді.
Для надання практичної допомоги в поданні звітності в електронному вигляді за допомогою режиму «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua), у Центрі обслуговування платників Менської ДПІ відведене спеціальне робоче місце під’єднане до мережі Інтернет.
На прохання відвідувачів фахівці ЦОП у доступній формі демонструють зручність та доступність роботи з електронними сервісами ДПС.
Також у приватній частині, після ідентифікації особи за допомогою електронного цифрового підпису, платнику надається можливість скористатися індивідуальним податковим календарем; переглянути та перевірити свої облікові дані; створити запит для отримання інформації; переглянути стан розрахунків з бюджетом; зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних; скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» тощо.
Безкоштовно отримати електронний підпис можна в будь-якого Кваліфікованого надавача ЕДП, в тому числі й у підрозділах Інформаційно-довідкового департаменту ДПС. З переліком необхідних документів, розташуванням відділень та порядком отримання ЕДП можна ознайомитись за посиланням: http://acskidd.gov.ua.
«Електронний кабінет» – це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.