На базі Сосницької ДПІ відбулась робоча зустріч з представником фінансового відділу Сосницької селищної ради Олександром Худяком. В ході зустрічі були обговорені питання використання електронного сервісу для доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників та отримання підтверджуючого документу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами, та про використання електронного сервісу щодо подання заяв на повернення/перерахування надміру/помилково сплачених коштів. Розглянули питання дотримання вимог Порядку заповнення реквізиту «Призначення платежу» розрахункових документів на переказ у разі сплати податків, зборів, платежів (наказ Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666 зі змінами).
Детальніше в обговоренні зупинились на можливості щомісячного отримання фінансовим відділом Сосницької ТГ звітності в розрізі джерел доходів та звітності в розрізі платників податків – юридичних осіб про суми нарахованих та сплачених податків та/або зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків та/або зборів на території громади.
Результатом робочої зустрічі стала домовленість про постійне користування фінансовим відділом електронними сервісами щодо отримання податкової інформації про своїх платників з метою наповнення місцевого бюджету, та зменшення сум податкового боргу.