Днями в Бахмацькій ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області відбулася зустріч з платниками податків на тему: «Щодо можливостей подання заяв про бажання чи відмову отримувати документи через Електронний кабінет».
Під час заходу фахівці повідомили, що режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема, «Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391602) та «Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391702) і подання її до контролюючих органів.
Роз’яснили алгоритм дій, які необхідно провести в ІКС «Електронний кабінет» для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.
Нагадали, що платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документ в електронному вигляді.