У Чернігівській ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Особливості обліку платників податків в умовах воєнного стану». На запитання платників податків відповідала начальник відділу обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів Наталія Корчевська.
Надаємо перелік більш поширених питань, які озвучувалися платниками податків в ході проведення гарячої лінії 03.02.2025:
Питання 1: Чи необхідно під час воєнного стану подавати повідомлення про об’єкти оподаткування після змін місцезнаходження платника податків?
Відповідь: На період дії воєнного стану винятків не передбачено. Повідомлення про об’єкти оподаткування необхідно подавати у разі створення, змін чи закриття об’єкту оподаткування.
Питання 2: Які існують обмеження часу в режимі офлайн при роботі з програмним РРО на період відсутності інтернету під час дії воєнного стану?
Відповідь: Відповідно до змін, внесених до діючого законодавства з РРО (ПРРО), на період дії воєнного стану обмеження часу роботи в режимі офлайн відсутні.
Питання 3: У якому випадку треба отримувати нову довідку за формою № 34 – ОПП?
Відповідь: Нова довідка за формою № 34- ОПП видається у разі внесення змін у дані платника податків, що вказуються у цій довідці, а саме - найменування, місцезнаходження (місце проживання), керівник, або контролюючий орган за основним місцем обліку. Для отримання дубліката або копії довідки за ф. № 34- ОПП платник податків може подати запит за ф. № 34 – ОПН до контролюючого органу за основним місцем обліку особисто, поштою або через Е-кабінет. При отриманні нової довідки за формою № 34- ОПП попередня довідка повертається до контролюючого органу.
На всі запитання платників були надані вичерпні відповіді.