У Чернігівській ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Порядок застосування РРО/ПРРО». На запитання платників податків відповідала Марія Марінець старший державний податковий інспектор відділу обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів Чернігівської ДПІ.
Платники податків отримали відповіді щодо актуальних питань при реєстрації РРО/ПРРО та новацій законодавства реєстрації реєстароторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розраункових операцій.
Питання, що цікавили платників податків:
Питання 1: Як пов’язуються між собою ПРРО, господарські одиниці та касири?
Відповідь: Особи, дані щодо сертифікатів кваліфікованих/удоскона-лених електронних підписів яких внесено до Реєстру програмних РРО на підставі повідомлення за формою № 5-ПРРО, поданого суб’єктом господарювання, можуть проводити розрахункові операції у різний час (різні зміни) на різних ПРРО, що можуть бути розміщені на різних господарських об’єктах.
Питання 2: Які існують обмеження часу в режимі офлайн при роботі з програмним РРО на період відсутності інтернету під час дії воєнного стану?
Відповідь: Відповідно до змін, внесених до діючого законодавства з РРО (ПРРО), на період дії воєнного стану обмеження часу роботи в режимі офлайн відсутні.
Питання 3: Чи може субєкт господарювання переміщувати ПРРО поза межі господарської одиниці, на яку його зареєстровано, та, наприклад, відпускати товари того ж асортименту, що і в магазині?
Відповідь: При реєстрації ПРРО заявником вказується тип ПРРО (стаціонарний, пересувний, ПТКС). Якщо суб’єкт господарювання має намір використовувати ПРРО в стаціонарному магазині та для пересувної торгівлі, то необхідно реєструвати два окремих ПРРО для різих цілей застосування .
На всі запитання платників були надані вичерпні відповіді.