Ніжинська ДПІ нагадує, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом – електронний чи паперовий. Можливість здійснення листування в електронному вигляді через Електронний кабінет передбачена пунктом 42.4 статті 42 Податкового кодексу України.
Перевагами здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі є:
отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
При обранні взаємодії з контролюючим органом в електронній формі необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет ( далі Заява).
Для подання заяви необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету. Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО»;
Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет;
Підписати КЕП та надіслати.
Під час зустрічей з відвідувачами податківці Ніжинської ДПІ роз’яснюють переваги користування електронними сервісами та надають практичну допомогу щодо подання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.