Працівниками Прилуцької ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області проведено зустріч та обговорено актуальні питання нарахування та сплати майнових податків за 2024 та 2025 рік.
Учасникам зустрічі надано роз’яснення про особливості оподаткування податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, земельного податку відповідно до ставок податку встановлених відповідною місцевою радою, порядок нарахування податкових зобов’язань, терміни сплати та можливості звірки їх в Електронному кабінеті. Також було розглянуто питання щодо надання пільг по майнових податках та порядку проведення звірки даних у разі незгоди платника податку з визначеним контролюючим органом. У випадку виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів і даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів на право власності, контролюючий орган за своєю податковою адресою платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим.
Особливу увагу акцентовано на здійснення листування з контролюючими органами в електронному вигляді через Електронний кабінет. Подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391602). Таким чином платники погоджуються на електронне листування і ДПС не буде надсилати оригінали документів через Укрпошту. У разі, якщо платник податків бажає припинити отримувати документи через Електронний кабінет, він має право один раз протягом року надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет відповідну Заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391702).
Наприкінці зустрічі надано вичерпні відповіді на питання платників податків та обговорено можливості сплати майнових податків через Електронний кабінет.