З початком періоду подання звітності за перше півріччя поточного року у підприємців виникають ряд питань до фахівців Центру обслуговування платників Прилуцької ДПІ. 22 липня з платниками зустрілися начальник Прилуцької ДПІ Владислав Вертипорох та заступник начальника - начальник відділу Прилуцької ДПІ Ірина Щербина.
Питання яке обговорювали на зустрічі – «Як перевірити чи податкова служба прийняла Ваш звіт?»
З якого б електронного сервісу платник не відправляв звіт дані щодо прийняття або не прийняття декларації надійдуть в електронний кабінет платника податків.
Результатом подання декларації буде отримання квитанції №2. Вона надійде у «Вхідні документи» приватної частини електронного кабінету платника податків. Якщо звіт прийнято то у квитанції буде вказано що помилок не виявлено. Як що наявна помилка, то буде вказано яка саме помилка. Помилки потрібно усунути і надіслати звіт повторно. Отож після подання звітності обов’язково проконтролюйте чи податкова служба прийняла вашу Декларацію.
В ході зустрічі платники були проінформовані щодо створення безбар’єрного простору при отриманні послуг в ДПС для осіб з обмеженнями повсякденного функціонування та різними ступенями обмеження здатності до спілкування через усі відповідні канали комунікації з ДПС.
Також платникам була надана практична допомога платникам з використання електронного кабінету платників податків в частині подання звітності по єдиному податку та аудиту електронного кабінету платника податків.