В своїй роботі працівники Новгород - Сіверської ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області створюють комфортне середовище, де немає обмежень. Кожен платник має можливість безперешкодного доступу до приміщень податкової з метою отримання консультацій, роз’яснень та послуг.
Для зручності платників забезпечено безперешкодний доступ до інфраструктури та послуг для маломобільних груп населення.
В приміщенні Новгород - Сіверської ДПІ забезпечено доступність інформації в різних форматах, зокрема, використовуються монітори для трансляції інформації, що враховують потреби людей з порушенням зору та слуху.
Центри обслуговування платників Новгород - Сіверської ДПІ забезпечені комп’ютерною технікою, швидкісним інтернетом, можливістю отримувати онлайн – послуги. Працівники удосконалюють свої професійні знання щодо цифрових навичок, допомагають в освоєнні технологій, що покращують доступ до інформації та послуг. Платникам на постійній основі проводяться тренінги та семінари, на яких вивчаються переваги використання Електронного кабінету та мобільного додатку «Моя податкова», надається практична допомога в освоєнні онлайн – сервісів від ДПС.
Посадові особи ДПІ приділяють увагу кожному платнику, хто того потребує.
Всі працівники, без винятку, роблять свій внесок у створення безбар’єрного середовища.