 
		У Чернігівській ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Безбар’єрність – доступ кожного громадянина до адміністративних та сервісних послуг».
На запитання платників податків відповідала Андросенко Руслана Вікторівна заступник начальника відділу надання адміністративних послуг, організації роботи та документообігу Чернігівської ДПІ.
Платники податків отримали відповіді щодо ключових аспектів безбар’єрності в Державній податковій службі України, зокрема, на регіональному рівні.
ДПС України забезпечує безбар’єрність до адміністративних послуг через цифрові сервіси, фізичну доступність приміщень та особливе обслуговування для маломобільних груп. Доступ забезпечується завдяки адаптованим онлайн-сервісам, які дозволяють подати документи, отримати довідки та перевірити стан розрахунків, а також фізично облаштованим Центрам обслуговування платників та позачергову обслуговуванню осіб з інвалідністю.
Зокрема, Чернігівська ДПІ в роботі з маломобільними групами населення та особами з інвалідністю працює за принципами: