Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які документи необхідно надати Кваліфікованому надавачу ЕДП ІДД ДПС ФО, яка провадить незалежну професійну діяльність, для отримання Електронних довірчих послуг з метою використання у своїй діяльності

опубліковано 07 червня 2021 о 11:06

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) (https://acskidd.gov.ua) у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація» (далі – Перелік).

Фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, та бажає отримати електронні довірчі послуги у Надавача разом з документами, зазначеними у Переліку для категорії «фізична особа», подає копію свідоцтва про реєстрацію чи іншого документа (дозволу, сертифіката тощо), що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності, про який вноситься відповідний запис при формуванні кваліфікованих сертифікатів.

Водночас повідомляємо, що у разі виникнення питань стосовно отримання фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, електронних довірчих послуг можна звернутись до пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації), номери телефонів, яких розміщенні на офіційному інформаційному ресурсі Надавача за посиланням: Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Пункти обслуговування».

Більш детальну відповідь можна переглянути на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, категорія питання 301.02.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»