За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління до Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло протягом восьми місяців поточного року 66 запитів на отримання публічної інформації.
Зокрема, від юридичних осіб надійшло 20 запитів, від фізичних осіб- 45 запитів та 1 від об’єднань громадян.
Із 62 запитів на отримання публічної інформації: 38 – задоволено, 2 - частково задоволено, 13 – відмовлено, 2 - не підлягало розгляду на підставі відповідної заяви запитувача, 3 - надано роз’яснення, 2 - направлено належному розпоряднику, 2 – термін надання відповіді не настав.
По 4 - х документах, в яких запитувачі посилались на Закон України «Про доступ до публічної інформації», але по суті були зверненнями, надано відповіді інформаційного змісту щодо невідповідності вимогам до запиту на отримання публічної інформації та такі запити розглянуто у порядку та строки, визначені спеціальними законами України.
З метою забезпечення інформаційного обміну з платниками податків та громадянами у Головному управлінні ДПС у Чернігівській області працює електронна поштова скринька ch.org@tax.gov.ua, з якої протягом кожного робочого дня працівниками контролюючого органу приймаються запити на отримання публічної інформації.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»