Головне управління ДПС
у Чернігівській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Подання звітності в електронному вигляді – це швидко та зручно

опубліковано 21 вересня 2022 о 12:52

В умовах сьогодення значної популярності набирає використання комп’ютерів та смартфонів для обміну інформацією між ДПС та платниками податків.

Подання звітності в електронному вигляді має ряд незаперечних переваг:

-      є найбільш зручним та комфортним для платників, спрощує та прискорює обслуговування платників;

-      заощадить час та позбавить необхідності відвідувати Центри обслуговування платників Державних податкових інспекцій, що скоротить кількість візитів до контролюючих органів;

-      знижуються корупційні ризики завдяки уникненню безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів;

-      звітність можна подати з будь-якого місця, де є доступ до мережі Інтернет, вибрати зручний час для роботи;

-      при підготовці звітів завжди використовується остання версія форми звітності;

-      всі звіти автоматично перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок та описок;

-      платник податків отримує квитанцію, яка підтверджує прийняття звітності або зазначає про наявність помилок у ній;

-      звітність надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.

Для подання звітності в електронному вигляді можна скористатися будь-яким призначеним для цього програмним забезпеченням (MEDoc, Арт-Звіт, Соната тощо), Єдиним вікном подання електронної звітності, веб сервісами, он-лайн сервісами. Подання звітності для підприємців реалізовано також у застосунку «Дія».

         Однак, найпопулярнішим сервісом залишається Електронний кабінет платника податків (https://cabinet.tax.gov.ua).

Цей зручний безкоштовний он-лайн сервіс подання декларацій в електронному вигляді працює цілодобово в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв з використанням електронно-цифрового підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК). Також реалізовано можливість входу до особистого електронного кабінету через хмарне сховище Приватбанку, за допомогою BankID, MobileID, Дія.Підпис.

Сервіс надає можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати податкову, пенсійну та статистичну звітність до ДПС, Пенсійного фонду та органів статистики.

Для полегшення роботи платника при заповненні звітності більшість полів у формі заповнюється системою автоматично. Також можливо перевірити підготовлений звіт на наявність логічних та математичних помилок.

Інструкція щодо подання звітності з використанням електронного кабінету платника податків розміщена за посиланням:

 https://cabinet.tax.gov.ua/help/reporting.html.