Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо заповнення таблиці даних платника податку на додану вартість

опубліковано 01 грудня 2022 о 10:30

Відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Порядок зупинення) платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі - Таблиця) за встановленою формою.

Згідно з пунктом 13 Порядку, у таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД;

коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;

коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Однчасне заповнення граф щодо придбання (отримання) і постачання/надання товарів /послуг в одному рядку Таблиці не допускається.

Коди послуг згідно з ДКПП у Таблиці мають містити від 5 до 14 символів.

Після подання Таблиці, надалі при складанні податкових накладних/розрахунків коригувань, коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП мають вказуватися на рівні тих знаків (цифр), які зазначені в поданій Таблиці.

Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Згідно з п. 23 Порядку зупинення таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв’язку з урахуванням вимог Законів України “Про електронні довірчі послуги”, “Про електронні документи та електронний документообіг” та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

ДПС України постійно розміщує на своєму вебсайті відомості щодо засобів електронного зв’язку, якими може подаватися Таблиця (п. 24 Порядку зупинення).

Ідентифікатори форм Таблиці та пояснення розміщено на офіційному вебпорталі ДПС за адресою: Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність>Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів.

Пояснення з інформацією про діяльність платника подається у вигляді прикріпленого до Таблиці додатка, код форми якого J/F13601.

В поясненні рекомендовано викласти наступну інформацію щодо діяльності платника:

- фактичний вид діяльності платника (вказати відомості стосовно реального роду занять суб'єкта господарювання в описовій формі з розкриттям суті виробничого процесу (наприклад: виробництво взуття з імпортованих матеріалів на власних/орендованих станках, випічка хлібобулочних виробів на власних потужностях, надання послуг з прибирання готелів тощо);

-     допоміжні (неосновні/фактичні види діяльності з розкриттям суті технологічного процесу) види діяльності;

-      наявність приміщень (власних, орендованих);

-      наявність виробничих потужностей, устаткування, техніки тощо, які задіяні у технологічних процесах підприємства з документальним підтвердженням власності/оренди;

-     земельних ділянок (власних, орендованих), особливо важлива для сільгоспвиробників;

-     найманого персоналу (власного, за сумісництвом). Звертаємо увагу, що Суб'єкт господарювання залучає працівників до сезонних робіт, а також у період посилених карантинних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, військового стану, окремі робітники брали відпустку за власний рахунок. Рекомендовано зазначати кількість сезонних працівників (за наявності) та кількість працівників, що перебували у відпустках за власний рахунок;

-дозвільні документи/ліцензїї на виконання певних робіт/послуг;

-статистична звітність щодо засіяних площ, обсягу зібраного врожаю, наявності поголів’я ВРХ;

-      доходу від здійснення діяльності за попередній період;

-      залишків готової продукції (найменування);

-      залишків сировини (найменування);

-      орієнтовна торгова націнка на реалізовані товари/послуги.