Для надсилання листів (запитів, звернень тощо) в електронному вигляді  до контролюючого органу платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (cabinet.tax.gov.ua).   
        При формуванні листа (запиту, звернення тощо) оберіть:   
        регіон, в якому знаходиться контролюючий орган,   
        контролюючий орган,   
        тип документа,   
        тематику звернення,   
        заповніть короткий зміст листа,   
        завантажте лист (файл у форматі pdf до 5 МБ),   
        збережіть, підпишіть та надішліть сформований лист.   
        Інформація щодо отримання та реєстрації листів у контролюючому органі міститься в режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», інформація щодо відправлених листів – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».   
        Для подання податкових документів звітності, фінансової звітності, податкових та акцизних накладних, розрахунків коригування, заяв, сервісних запитів засобами електронного зв’язку передбачено розділ «Введення звітності».   
        Презентаційні матеріали щодо надсилання листів в електронному вигляді до органу ДПС в Електронному кабінеті можна переглянути тут.