Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У рамках Національного тижня безбар’єрності мобільні пункти обслуговування платників працюють на Чернігівщині

опубліковано 22 травня 2025 о 15:31

Державні податкові інспекції Чернігівщини долучилися до проведення Національного тижня безбар’єрності в рамках стратегії створення безбар’єрного простору в Україні.

Податківці забезпечують безбар’єрний  підхід в отриманні послуг для всіх категорій платників. З цією метою працюють мобільні пункти обслуговування платників, які здійснюють виїзди до громад.

На цьому тижні працівники Ніжинської ДПІ завітали до Носівської громади, щоб забезпечити можливість зручно, доступно та з повагою до потреб отримати необхідні послуги. Мешканці громади активно  використали надану можливість: подали заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та отримання відомостей з Реєстру, з’ясували питання з плати за землю та нерухомість.

Безбар’єрність у податкових органах у значній мірі забезпечує використання електронних сервісів ДПС. Податківці на практиці пояснили переваги електронного спілкування. Продемонстрували платникам можливості Електронного кабінету, мобільного застосунку «Моя податкова», ознайомили з роботою вебпорталу ДПС та вебсайту Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС,  адаптованими для людей із порушенням зору.  

Значна увага приділена доступності приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Обслуговування їх здійснюється позачергово та у супроводі модератора ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг.

Безбар’єрність дає змогу поставити у центр уваги людину з усіма її потребами! Це шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків.

Про безбар’єрність і важливість дотримання її принципів та складових говорили сьогодні учасники тренінгу «Безбар’єрна комунікація», організованого у межах Національного тижня безбар’єрності. До заходу долучилися представники органів ДПС, зокрема, працівники ЦОП та підрозділів комунікацій.

Спікер тренінгу – регіональна координаторка Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» у м. Києві, завідувачка відділенням психологічної реабілітації Київського міського центру реабілітації «Аскольд» Світлана Шпак.

Вона ознайомила учасників з:

- видами та принципами безбар’єрності, 

- правилами використання термінології, 

- етикою взаємодії у періоди стресу,

- методами реагування на різні виклики, 

- особливостями спілкування із людьми з досвідом війни,

- допомогою дітям у тривожних ситуаціях.

Отримані знання та навички податківці зможуть використати не лише у спілкуванні з платниками податків, але й в особистому житті. Адже тренінг містив чимало корисної інформації та практичних вправ для підтримки ментального здоров’я та психологічного стану, що дуже важливо у воєнний час.

Як відзначила заступник Голови Державної податкової служби України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Наталія Калєніченко, однією з ознак розвинутого суспільства є його здатність подбати про всіх і кожного.

«У суспільстві, яке прагне бути справедливим, сучасним і відкритим – це не просто вимога часу, а показник людяності і поваги. Це – не лише про пандуси і ліфти. Це – про ставлення до інклюзивності, доступності послуг, інформації, можливостей незалежно від фізичних, вікових, мовних чи соціальних особливостей людини», – зазначила Наталія Калєніченко.

ДПС – активний учасник реалізації таких соціально значимих проєктів та є транспарентною, сучасною та технологічною службою, яка надає якісні та зручні послуги платникам.

 

 #тиждень_безбарєрності