Зміни у застосуванні різниць при використанні резерву сумнівних боргів та очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів) стосуються державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, облікова політика яких у частині визначення методів обчислення величини резерву сумнівних боргів (резерву очікуваних кредитних збитків) та способу визначення коефіцієнта сумнівності не погоджена з власником (власниками) або уповноваженим ним органом (посадовою особою) відповідно до законодавства.
Закон № 1914 позбавив таких платників податку на прибуток підприємств права відображення різниць по безнадійній заборгованості на зменшення об'єкту оподаткування. Починаючи з податкового (звітного) періоду, першим днем якого є 1 січня 2022 року, такими платниками не застосовуються різниці, передбачені для зменшення фінансового результату до оподаткування:
- на суму коригування (зменшення) резерву сумнівних боргів або резерву очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів) на яку збільшився фінансовий результат до оподаткування відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності;
- на суму списаної дебіторської заборгованості (у тому числі за рахунок створеного резерву сумнівних боргів або резерву очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів), що відповідає ознакам, визначеним підпунктом 14.1.11 пункту 14.1 статті 14 розділу І Кодексу.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»