Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи зі зверненнями громадян у Головному управлінні ДПС у Чернігівській області за січень – жовтень 2020 року

опубліковано 03 листопада 2020 о 16:48

З початку року до  Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 285 письмових звернення громадян, із них 283 заяви та 2 скарги.

За засобом надходження 231 звернення надійшло поштою (безпосередньо від громадян), засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет – 34 звернення та через інші органи влади  - 20 звернень.

Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (269 звернень). За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (85 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (73 звернення), проведення контрольно - перевірочних заходів (29 звернень), пільг щодо сплати податків і зборів (24 звернення) та реєстрації і обліку платників податків (23 звернення). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.

З початку року надійшло 6 колективних звернень від 30 громадян, які  інформували про факти можливого ухилення від сплати податків.

Відповіді  запитувачі отримали у встановлені терміни.

Скаржилися громадяни на дії та бездіяльність посадових осіб Головного управління ДПС в області. Скарги були розглянуто своєчасно, а заявникам надані відповіді: 1  - відмовлено в задоволенні, 1 - надано роз’яснення.

З початку року керівництвом Головного управління ДПС у Чернігівській області проведено 23 особистих прийоми за зверненнями громадян.

Основні питання, що порушували громадяни на особистих прийомах - нарахування і сплата податків, зокрема у жовтні п.р. - питання зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Під час здійснення особистого прийому всім заявникам були надані необхідні відповіді та роз’яснення.

Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються  відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.