Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні ДПС у Чернігівській області за січень – листопад 2020 року

опубліковано 04 грудня 2020 о 13:29

З початку року до  Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 297 письмових звернення громадян, із них 294 заяви та 3 скарги.

За засобом надходження 240 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет – 35 звернень та через інші органи влади  - 22 звернення.

Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (280 звернень). За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (85 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (77 звернень), проведення контрольно - перевірочних заходів (33 звернення), пільг щодо сплати податків і зборів (24 звернення) та реєстрації і обліку платників податків (23 звернення). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.

З початку року надійшло 7 колективних звернень від 33 громадян, які  інформували про факти можливого ухилення від сплати податків. Відповіді  запитувачі отримали у встановлені терміни.

Скаржилися громадяни на дії та бездіяльність посадових осіб Головного управління ДПС в області, а також на недоліки у роботі служби. Скарги були розглянуто своєчасно, а заявникам надані відповіді: 1  - відмовлено в задоволенні, 1 - надано роз’яснення, 1 - задоволено.

З початку року керівництвом Головного управління ДПС у Чернігівській області проведено 26 особистих прийомів за зверненнями громадян.

Основні питання, що порушували громадяни на особистих прийомах - нарахування і сплата податків, зокрема у листопаді поточного року - питання зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Під час здійснення особистого прийому всім заявникам були надані необхідні відповіді та роз’яснення.

Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються  відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.