Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні ДПС у Чернігівській області за січень – липень 2021 року

опубліковано 04 серпня 2021 о 14:56

За січень - липень 2021 року до  Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 229 звернень громадян, з них 219 заяв, 1 пропозиція та 9 скарг.

За надходженням 183 звернення надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 33 звернення - засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та через інші органи влади  -  13 звернень.

Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (190 звернень).

За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (75 звернень ), реєстрації і обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (58 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (22 звернення), проведення контрольно - перевірочних заходів (29 звернень), єдиного соціального внеску (12 звернень), виконання судових рішень (3 звернення), пільг щодо сплати податків і зборів (3 звернення), розстрочення (відстрочення), а також списання безнадійного податкового боргу (2 звернення), податку на доходи фізичних осіб (1 звернення), питань, що належать до компетенції податкових органів (13 звернень), а також реалізації прав і свобод громадян (9 звернень), діяльності центральних органів виконавчої влади (1 звернення), соціального захисту населення (1 звернення ). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.

З початку року надійшло 9 скарг (за змістом - заяви), 7 колективних звернень, 6 повторних звернення та 6 неодноразових звернення, які своєчасно розглянуто та на які  надано відповіді.

У зв’язку з триваючим в Україні карантином, з метою запобігання поширенню вірусу COVID-19, керівництвом Головного управління ДПС у Чернігівській області протягом січня – липня 2021 року проведено 1 особистий прийом громадян, за результатами якого платнику податків надано відповідне роз’яснення.

Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються  відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.