За січень – серпень 2021 року до Головного управління ДПС у Чернігівській області надійшло 265 звернень громадян, з них 252 заяви, 1 пропозиція та 12 скарг.
За надходженням 208 звернення надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 39 звернень - засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та через інші органи влади - 18 звернень.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях - питання податкової політики (216 звернень).
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосувалася місцевих податків (82 звернення), реєстрації і обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (60 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (23 звернення), проведення контрольно - перевірочних заходів (41 звернення), єдиного соціального внеску (17 звернень), виконання судових рішень (3 звернення), пільг щодо сплати податків і зборів (3 звернення), розстрочення (відстрочення), а також списання безнадійного податкового боргу (2 звернення), податку на доходи фізичних осіб (2 звернення), питань, що належать до компетенції податкових органів (15 звернень), податкової звітності (2 звернення), консультації з питань податкового законодавства (1 звернення), а також реалізації прав і свобод громадян (11 звернень), діяльності центральних органів виконавчої влади (2 звернення), соціального захисту населення (1 звернення ). Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
З початку року надійшло 12 скарг (11 скарг за змістом – заяви, 1 скарга – на дії та бездіяльність посадових осіб), 7 колективних звернень, 8 повторних звернень та 6 неодноразових звернень, які своєчасно розглянуто та на які надано відповіді.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області протягом січня – серпня 2021 року проведено 5 особистих прийомів громадян, за результатами громадянам надані відповідні роз’яснення.
Головним управлінням ДПС у Чернігівській області вживаються відповідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень законодавства.