Зустріч відбулася з питань широких можливостей та практичного  використання сервісу ДПС «Електронний кабінет. 
    Електронний кабінет це один із найбільш функціональних електронних сервісів ДПС. В  період карантину – це найзручніший спосіб спілкування з ДПС. Електронний кабінет працює цілодобово,  в режимі  реального часу. 
    Електронний кабінет складається з двох частин:                 
    - Відкрита частина (загальнодоступна) – дає можливість отримати інформацію з публічних реєстрів, інформацію про терміни сплати податків і зборів, перегляд та друк бланків податкової звітності, контакти та адреси діючих ЦОП   
- Приватна частина (особистий кабінет) – надає доступ до наступних сервісів: податковий календар; подання звітності, перегляд та друк поданої  звітності; перегляд вхідних/вихідних документів; листування з органами ДПС; інформація про стан розрахунків з бюджетом; реєстрація податкових накладних, інформація з Єдиного реєстру податкових накладних ; інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального.   
   Вхід до приватної частини здійснюється з використанням електронно цифрового підпису. 
    Начальником ДПІ було акцентовано увагу що основними перевагами подання звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійне оновлення програмного забезпечення  відповідно до останніх змін законодавства. 
    Присутнім було запропоновано підписатись на офіційні сторінки ДПС України та Головного управління ДПС у Чернігівській області у мережі Facebook .