Зустріч відбулася з питань широких можливостей та практичного використання сервісу ДПС «Електронний кабінет.
Електронний кабінет це один із найбільш функціональних електронних сервісів ДПС. В період карантину – це найзручніший спосіб спілкування з ДПС. Електронний кабінет працює цілодобово, в режимі реального часу.
Електронний кабінет складається з двох частин:
- Відкрита частина (загальнодоступна) – дає можливість отримати інформацію з публічних реєстрів, інформацію про терміни сплати податків і зборів, перегляд та друк бланків податкової звітності, контакти та адреси діючих ЦОП
- Приватна частина (особистий кабінет) – надає доступ до наступних сервісів: податковий календар; подання звітності, перегляд та друк поданої звітності; перегляд вхідних/вихідних документів; листування з органами ДПС; інформація про стан розрахунків з бюджетом; реєстрація податкових накладних, інформація з Єдиного реєстру податкових накладних ; інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального.
Вхід до приватної частини здійснюється з використанням електронно цифрового підпису.
Начальником ДПІ було акцентовано увагу що основними перевагами подання звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійне оновлення програмного забезпечення відповідно до останніх змін законодавства.
Присутнім було запропоновано підписатись на офіційні сторінки ДПС України та Головного управління ДПС у Чернігівській області у мережі Facebook .